ابعاد مارکتینگ

ابعاد مارکتینگ

ابعاد مارکتینگ :

باﺯﺍﺭ ﮔﺮﺍﯾﯽ : عبارت است از  همگام بودن، تمایل داشتن و گرایش به مشتری و روند بازار.

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺷﻨﺎﺳﯽ : تحقیقات بازاریابی و بررسی بازارها برای شناخت هرچه بهتر بازار هدف.

ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ : یافتن بازار هدف و بخش بندی بازارها برای رسیدن ﺑﻪ ﻣﻔﯿﺪﺗﺮین و ﻣﻮﺛﺮﺗﺮین راه و روش برای جذب مخاطب.

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﺎﺯی : ایجاد و افزایش سهم بازار ،ساختن تصویر مناسب،یافتن جای دلخواه در بازار.

ابعاد مارکتینگ
ابعاد مارکتینگ

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﺩی : ویترین گردی جهانی، حضور در صحنه مبادلات و بازارها،اطلاعات و ارتباطات بازار.

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﻨﺠﯽ : مقایسه و ارزیابی گذشته و حال،خود و دیگران برای ترسیم آینده.

بازار داری : افزایش یا حفظ مشتریان ( خلاقیت و نوآوری).

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﻣﯽ : آمادگی برای رقابت،حضور در صحنه بازارها،و نمایشگاه ها،انجام تبلیغات و ترفیعات و تشویقات.

ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﺩﺍﻧﯽ : یعنی مدیریت بازار یا اداره کردن بازار از طریق مدیریت محصول، قیمت، توزیع، ترفیع و … .

برای درخواست مشاوره‌های تخصصی به بخش ” تماس با ما “ مراجعه فرمایید یا ” اینجا “ کلیک کنید.

AryanBiz Instagram

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

Author: مشاور کسب و کار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *